Re[2]: gcc-3.3 i kernel 2.5

Hello Karol,

Friday, June 20, 2003, 12:49:52 AM, you wrote:

KC> Nie wiem jak 2.5.69, ale 2.5.72 kompiluje się bez problemu na gcc 3.3
KC> (sid, najświeższe update'y). System startuje, jedyne co mi jeszcze nie
KC> działa to mysz. Nawet sterowniki nvidi po zaaplikowaniu patcha ruszają.
KC> Jeśli masz problemy z 2.5.69 to ściągnij najnowszą wersję kernela.

Tez tak wymyslilem i sciagnalem najnowsza wersje. Kompiluje sie.
Zdziwilem sie jak musialem nowe narzedzia do instalowania/usuwania
modulow zainstalowac.

KC> Ale uważaj - właśnie przed chwilą prawie zabiłem (raz na zawsze) swój
KC> system przez 2.5.

Mi sie to jeszcze nie udalo, ale za to nie wiem dlaczego wpisanie do
lilo append="vga=791" nie dziala, a wpisane recznie przy bootowaniu
juz dziala ??

KC> Karol
dzieki za info.

--