Re: gcc-3.3 i kernel 2.5

On Thu, 19 Jun 2003 22:10:44 +0200
"Krzysztof L." <noe@ikar.t17.ds.pwr.wroc.pl> wrote:

> Hello debian-user-polish,
>
>   Tak widzialem juz posty na liscie na temat kompilacji nowym gcc i
>   pomimo tych informacji nie moge sobie poradzic z kompilacja jadra z
>   serii 2.5 a dokladnie 2.5.69. Jestem jeszcze troche zielony w
>   kompilacji w zwiazku z tym prosze kogos o dokladne wyjasnienie zmian
>   jakie mam dokonac w zrodlach. Szukam w internecie, ale oprocz
>   sygnalizacji problemow i bardzo lakonicznego wyjasnienia nie
>   znalazlem rozwiazania mojego problemu.
>   Kompiluje metoda debiana.

Nie wiem jak 2.5.69, ale 2.5.72 kompiluje się bez problemu na gcc 3.3
(sid, najświeższe update'y). System startuje, jedyne co mi jeszcze nie
działa to mysz. Nawet sterowniki nvidi po zaaplikowaniu patcha ruszają.
Jeśli masz problemy z 2.5.69 to ściągnij najnowszą wersję kernela.

Ale uważaj - właśnie przed chwilą prawie zabiłem (raz na zawsze) swój
system przez 2.5.

Karol

--

|       Karol Czachorowski <narel(at)fantastyka.net>	|
|       JID: narel(at)jabber.org           GG: 2786028	|