gcc-3.3 i kernel 2.5

Hello debian-user-polish,

  Tak widzialem juz posty na liscie na temat kompilacji nowym gcc i
  pomimo tych informacji nie moge sobie poradzic z kompilacja jadra z
  serii 2.5 a dokladnie 2.5.69. Jestem jeszcze troche zielony w
  kompilacji w zwiazku z tym prosze kogos o dokladne wyjasnienie zmian
  jakie mam dokonac w zrodlach. Szukam w internecie, ale oprocz
  sygnalizacji problemow i bardzo lakonicznego wyjasnienia nie
  znalazlem rozwiazania mojego problemu.
  Kompiluje metoda debiana.
  Swieze jadro jest mi potzebne ze wzgledu na obsluge sprzetu.

  Z gory dzieki za info/linki.

--
Best regards,
 Krzysztof                          mailto:noe@ikar.t17.ds.pwr.wroc.pl