apt-get upgrade ; gzip i libsasl7

Witam !!!
Podczas rutynowego update`u wywaliło mi coś takiego z czym sobie nei moge
poradzić. Próbowąłem oglądać zalezności poprawiać i nic-ciągle to samo ;
może to coś oczywistego co przeoczyłem i ktos się z tmy spotkał.

Woody 3.0  jądro 2.4.18 nie patchowane

Poniższy kawąłek pokazuje co sie dzieje :
serwer:~# apt-get upgrade
Reading Package Lists... Done
Building Dependency Tree... Done
2 packages upgraded, 0 newly installed, 0 to remove and 0  not upgraded.
Need to get 0B/331kB of archives. After unpacking 347kB will be used.
Do you want to continue? [Y/n] y
Preconfiguring packages ...
(Reading database ... dpkg: error processing
/var/cache/apt/archives/gzip_1.3.2-3woody1_i386.deb (--unpack):
 files list file for package `libsasl7' is missing final newline
 /var/cache/apt/archives/gzip_1.3.2-3woody1_i386.deb
Processing was halted because there were too many errors.
serwer:~#

Pozdrawiam
Rychu :-)