Re: czy da sie zainstalowac Debiana przez SDI?

> Czyli np.: jednodyskietkowiec z ppp, zasysam system podstawowy
> i instaluję z ,,mounted partition''?
> Czy /debian/dists/woody/main/disks-i386/base-images-
> current/basedebs.tar to jest to co mi będzie potrzebne?

Tak.

Jeszcze stad
/debian/dists/woody/main/disks-i386/current

drivers.tgz

Jesli masz tam windowsa to instaluj uzywajac loadlin'a
Wtedy takze inne pliki z tego katalogu (install.bat np)
pamietaj, ze loadlin nie obsluguje bf2.4 czyli pozostaje waniliowe 2.2 i
potem przesiadka.

--
Szymon "Morandir" Anders
http://angrenost.org