Re: czy da sie zainstalowac Debiana przez SDI?

> Pewnie nie tyle pakietów, co systemu podstawowego.

Fakt, mój błąd; oczywiście masz rację, chodziło o ,,base
system''

> Niestety pakiety umożliwiające nawiązanie PPP są właśnie w
> systemie podstawowym, więc nie można go pobrać przez PPP.

Czyli tak prosto się nie da? Szkoda. Raz, że nie mam wogóle
dostępu do nagrywarki, więc ani mini ani normalne iso mi nie
pomogą. Dwa, że mam do dyspozycji tylko pusty hdd, stację
dysków i wyjście na świat przez sdi (przekładanie dysku nie
wchodzi w grę, w _ostateczności_ podczepię cdrom [ale prędzej
poszukam instalki na dyskietkach])

> Musisz go podać instalatorowi jakoś inaczej.

Czyli np.: jednodyskietkowiec z ppp, zasysam system podstawowy
i instaluję z ,,mounted partition''?
Czy /debian/dists/woody/main/disks-i386/base-images-
current/basedebs.tar to jest to co mi będzie potrzebne?

pozdrawiam
	-- mef

P.S. Sorki za wątkowanie i formatowaie -- uroki poczty przez
www :)

Dzwonki polifoniczne, tapety GSM, logo, SMSy graficzne, EMS, animowane
wygaszacze i więcej w NOWYM SERWISIE! - http://logodzwonki.wp.pl