Re: SWAP + Debian i FreeBSD

Dnia śro 18. czerwca 2003 11:25, |K a C z Y| napisał:
> Marcin Juszkiewicz <marcin@hrw.one.pl> [2003-06-18 10:32]:

> tak to prawda zobaczy je, ale czy będzie mógł skorzystac ze swap'u
> która jest w slices ?

> /dev/hda3 FreeBSD
>       |- swap

> # swapon /dev/hda????

Jak zabootuje z takiego kernela to będzie widział jakie 'subpartycje' się
pojawiły i wybierze tą właściwą. I uwierz mi, że to działa - sprawdzałem
swego czasu czy Linuksa nie da się postawić na BSD slice - niestety kernel ma
problemy z widzeniem slice-ów niesformatowanych w BSD FFS (UFS) - nie wiem
jak z BSD swap sobie radzi.

Jednakże swap postawiłbym na normalnej partycji a nie na slice.

--
APT: deb http://www.hrw.one.pl/apt/ sid/