Re: SWAP + Debian i FreeBSD

test <test@krowka.org> [2003-06-18 02:22]:
> Czy tego SWAP'a którego utworzę na innym dysku ( 600 MB )

spory swap

> mógłbym używać również dla Debiana ?

no

# swapon /dev/ad0s6 (linux /dev/hda6)
# swapinfo

automatyczna aktywacja to oczywiscie edycja pliku /etc/fstab

obojetnie czy swap bedzie na partycji rozszerzonej czy primary
FreeBSD powinien być w stanie do niej sięgnać.

> Debian również będzie mi obsługiwał dysk ze SWAP'em od FreeBSD no i na
> odwrót.

Debian raczej nie zajrzy do slices FreeBSD wiec to Debian musi
udostepnic swap.

--
               Treat your password like your toothbrush.
   Don't let anybody else use it and get a new one every six months.