Re: [ntg] raid zoltrixa

Dnia wto 17. czerwiec 2003 13:40, Andrzej Dalasinski napisał:

Zajrzyj tam yanek:
http://www.linux-ide.org/chipsets.html
Nie bede sie klucil czy ten kontroler obsluguje linux czy tez nie, bo jest 22
a ja dopiero sie obudzilem. W kazdym razie z tego co pamietam chipset tego
kontrolera to Sil 680. Mam ten kontroer pracuje u mnie na debianowym
serwerze, ale nie jako raid, tylko jako zwykly kontroler ata 133. Podpiety
jest podniego WD 80 GB  8 mb cahe ktory obsluguje na maz ata 100 lecz podobno
szybszy od tego maxtora o ktorym pisales. I wlasnie z tego co pamietam  jak
instalowalem go  to pod linuxem byl tylko support do niego jako kontrolera
ata, a nie jako dla raidu. Ale z tego co pisze na tej stronie teraz jest
lepiej czyli jest support raid.
Co do wrazen wydajnosciowych to kurde mam za slaby proc w serwerze aby calosc
rozwinela skrzydla. (pII 400) . Przy kopiowaniu z ftp (proftpd)  po 100 mbit
lan  dochodzi tak sobie  do 7 mBajt/s  Ale obciazenie procka na serku w tym
czasie  98% :) Oczywiscie po sambie jest duzo gorzej.

pozdrawiam.