SWAP + Debian i FreeBSD

Witam

Mam nietypowe pytanko.
Używam Debiana oraz zaczołem bawić się z FreeBSD. Nietety dysk dla FreeBSD jest troszkę mały i dla zwiększenia pojemności chciałbym zrobić sobie system plików SWAP na oddzielnym dysku.
Teraz pytanie:
Czy tego SWAP'a którego utworzę na innym dysku ( 600 MB ) mógłbym używać również dla Debiana? ( Debian jest zainstalowany na innym dysku ) czy Debian również będzie mi obsługiwał dysk ze SWAP'em od FreeBSD no i na odwrót.
Pozdrawiam
Mały
P.S. Zaznaczam, że systemy nie będą chodziły obydwa naraz tylko raz tego będę używał a kolejny raz drugiego.