czy da sie zainstalowac Debiana przez SDI?

Cześć

No właśnie -- da się? Bo spróbowałem i mi nie wyszło.
Mam dyskietki (rescue, root, driver-1-4)zassane z
ftp.pl.debian.org/debian/dists/stable/main/disks-
i386/current/images-1.44/ Wszystko idzie dobrze do momentu gdy
się zaczyna właściwa instalacja i trzeba podać źródło pakietów,
bo brak jest opcji 'network'. Próbowałem ustawić sieć wcześniej
ale dostałem komunikat w stylu, że jeśli moim wyjściem na świat
jest PPP to zostanie skonfigurowane później. Po przejściu do
szela wogóle nie znalazłem 'pppd'.

Tak więc gdyby ktoś mi wskazał jakiś opis jak zainstalować
Debiana przez SDI, to bym był wdzięczny :)
(Acha, oczywiście to co na http://debian.linux.org.pl i
http://www.debian.org/releases/stable/installmanual czytałem,
ale w pierwszym wcale nie ma o instalowaniu z dyskietek, a w
drugim "...this sentence isn't finished...")
TIA

pozdrawiam
	-- mef

Dzwonki polifoniczne, tapety GSM, logo, SMSy graficzne, EMS, animowane
wygaszacze i więcej w NOWYM SERWISIE! - http://logodzwonki.wp.pl