Knoppix 3.1 i problemy z monitorem

Witam Wszystkich

Sprawa wygląda tak. Przegrałem na płytę z wyżej wymienionym Knoppixem,
którą miałem z PCWorlda. I dałem dla kumpla, żeby zobaczył jak wygląda
ten Linux. U mnie z tej przegranej CD komputer startował.

I oto jego mail:

"
Ty jakoś on u mnie nie chce się uruchamiać tak jak trzeba !! Uruchamiam
komp-a z CD -> uruchamia sie (dłuuugo) ten linux i potem jak już
wszystko
przejdzie pojawia mi się czarny ekran i monitor przechodzi w stand-by i
tak zostaje -> koniec! Nie wiem o co tu chodzi także nie powiem ci jak
mi się podoba bo jeszcze go nie udało mi sie odpalić
"

Czym to może być spowodowane?? I jak temu zaradzić??

Oto jego konfiguracja:
Procek : AMD Athlon 1600+ XP
Płyta : Soltek SL-75DRV4
Chip-set : VIA 3021 - coś takiego
Grafika : GF 4 MX 440 64MB
Ram : 256MR DDR (266Mhz)
Tuner : PixelView Pro
Muzyka : Zintegrowana na płycie 64 bit VIA AC'97
Dysk : IBM 5600 rpm 30GB

No i normalnie działający Win98

macth
gg: 2017571
www.macth.prv.pl         |       www.linux-in-forest.prv.pl

"Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat i ludzka głupota,
chociaż co do tego pierwszego nie mam pewności"

			Albert Einstein

--
----
Serwery www od 7 zl m-c