Re: Exim

open-relay nic tu nie pomoze bo to dotyczy tego co ty wysylasz
a problemem jest to co przyjuje drugi serwer, ktory w tym przypadku
twierdzi ze anzywasz sie inaczej niz sie przedstawiasz

przykladowo twoj serwer przedstawia sie jako zenek.bracka2 a resolwujac
ip wychodzi na to ze nazywa sie sdi123.krakow.tpsa.pl

popieram polityke nie przyjmowania emali od byle kogo, tak ze kazdy
uzytkownik pod byle jaka nazwa albo w ogle bez adresu zewnetrznego am
wlasny serwer smtp

ja mimo ze mam sewnetrzny numer mam postawiony serwer smtp ktory
przesyla wiadomosci do zewenetrznego smtp