Re: ProblemZpolaczeniem (JestemPolaczonyAnicNieMogeZrobic)

Dnia nie 15. czerwiec 2003 18:56, Radosław Antoniuk napisał:
> To zastanów się czego używasz, przeczytaj Net-4-Howto, PPP-howto,
Przecież w pierwszej wiadomości napisałem, że modemu.:P Po co mi używać karty
sieciowej jak łączę się przez m o d e m (jeszcze dodam, że zewnętrzny).
Przecież to chyba jasne. Jakbym nie czytał tych rzeczy to bym się nie
zwracał z problemem. Ale sobie przeczytam po raz kolejny, lecz wątpię by to
coś zmieniło. Ech...  Jak chodzi o FAQ to np. w PPP pkt. 28.6 jeżeli się
nie mylę u mnie nie wystarcza, więc po to zwróciłem się z problemem na listę.
Na razie jest tak jak było, czyli tylko root może korzystać z powodzeniem z
netu. Route -n nic nie wyświetla, więc to już nie jest problem z default
route. A w trakcie połączenie jest tak jak źródła podają, że ma być, więc nie
wiem o co chodzi...