Re: ProblemZpolaczeniem (JestemPolaczonyAnicNieMogeZrobic)

Dobry!

Dnia nie 15. czerwiec 2003 01:04, Krzysiek Kaczmar napisał:
> Nie przypominam sobie żeby w Debianie był automatycznie
> dodawany interfejs dummy0.
Z tego co pamiętam to miałem go do wyboru. A ponieważ druga opcja, którą
mogłem sobie wybrać kojarzyła mi się z kartą sieciową, która sobie jest w
kompie, ale do niczego mi nie służy, więc nie chciałem by się z nią cokolwiek
działo.:] A ponieważ jeszcze nie jestem w temacie, to mam za swoje.:D
> usuń lub zakomentuj te linie (wystarczy, że wywalisz linię auto) i uruchom
Wystarczyło, nie ma skryptu, który by sobie złośliwie dodawał te linie. Nie
muszę sobie default route kasować za każdym razem. Dzięki.:-)

Dnia nie 15. czerwiec 2003 00:20, barthoosh napisał:
> Może tak podniósłbyś eth0?
Nie, bo jak czegoś nie używam, to po co mi żeby system o tym wiedział (czy
ew. coś z tym usiłował robić).

 	Natomiast może ktoś zna linka do jakiejś strony, która by mówiła jak
umożliwić normalnym użytkownikom dostęp so internetu (na tym samym kompie
przez modem), bo dalej łączyć się i coś robić może tylko root. Zwykły
użytkownik może się połączyć ale nie może nic zrobić. Zrobiłem to co na razie
przeczytałem, ale jest bez zmian. Sprawdzę sobie najwyżej jeszcze raz, czy
gdzieś nie pomyliłem po drodze...
	Pozdrawiam i dziękuję za odpowiedzi.

Kamil