kompilacja i "'Naruszenie ochrony pamięci"

Witam!

Może mój post będzie dość lamerski, ale cóż poradzić, mam dość poważny
problem z moim Debianem i nic nie potrafię przez to zrobić. Sprawa ma się
następująco. Mianowicie jeśli zacznę kompilować coś to wywala mi błąd :
''Naruszenie ochrony pamięci''

floppy.c: In function `raw_cmd_done':
floppy.c:3140: internal compiler error: Naruszenie ochrony pamięci
Please submit a full bug report,
with preprocessed source if appropriate.
See <URL:http://gcc.gnu.org/bugs.html> for instructions.
make[3]: *** [floppy.o] Błąd 1
make[3]: Leaving directory `/usr/src/linux-2.4.21/drivers/block'
make[2]: *** [first_rule] Błąd 2
make[2]: Leaving directory `/usr/src/linux-2.4.21/drivers/block'
make[1]: *** [_subdir_block] Błąd 2
make[1]: Leaving directory `/usr/src/linux-2.4.21/drivers'
make: *** [_dir_drivers] Błąd 2

Niestety nic nie potrafię przez to w systemie skompilować i nie wiem, w czym
leży problem. Ten błąd wyskakuje w różnych miejscach począwszy od kompilacji
EKG, a skończywszy na kompilacji kernela. Uniemożliwia on mi skompilowanie
czegokolwiek, a przydała by mi się taka opcja w moim Debianie.  Raczej
odpada problem sprzętowy z pamięciami, już próbowałem wymienić na inne
kości. W komputerze jest 192 MB Ramu (ustawione na najwolniejsze), Debian
Woodie, AMD K6-II. Podpowiem, ze to nie jest w 100% wina sprzętu, ponieważ
wcześniej był na nim Slackware 8.0 i wszystko kompilowało się bez problemów.
Jeśli mielibyście jakieś dobre teorie jak pozbyć się tego problemu to będę
bardzo wdzięczny.

Pozdrawiam

Piotrek Kielech

  .''`.     Piotr Kielech <newagegsm@poczta.onet.pl>