Re: Kwadratura koła

Użytkownik Filip41 napisał:

    Witam
Chcąc zainstalować nową niestabilną wersję IPTABLES > 1.2.6a ,
zmuszony byłem zainstalować nową wersję libnss-db,która zależała
od nowej wersji libc6 ,a z kolei ona zależy od nowej wersji libnss-db !
Ale namieszałem !

Pytanie :

Co mam zrobić

Będe wielce wdzięczny za pomoc

Pozdrawiam

Wprawdzie nie umiem odpowiedzieć, co zrobić, ale mogę cię uspokoić, że zależności kołowe w wersji niestabilnej mogą się zdarzyć bez Twojego namieszania. Ostatnio było coś takiego z gstreamerem. Zgłosiłem to opiekunowi pakietu, ale odpisał, że już wie i zostanie to poprawione. Ale zaczekać trzeba było 3 tygodnie.

Bertold