Re: route balancing vel bgp

> tez mnie to interesuje. aha, a jak dziala routing dynamiczy w takim
> przypadku i co daje routing statyczny (jakie korzysci)?

Zaletą routingu statycznego jest prostota konfiguracji. Jeżeli coś nie
gra, problem można rozwizać przekonfigurując 1 router. Mamy odcięty co
najwyżej jeden segment sieci. Nie ma większego problemu ze znalezieniem
tego właściwego routera.
W rozwiązaniach hybrydowych lub dynamicznych "problem" == "Duużo Nie
Przespanych Nocy" :( . Wystarczy jedna nieprawidłowa informacja uparcie
powtarzana i bardzo możliwe, że nie wyjdziesz poza segment.

Spróbuj jednak routować statycznie ruch w sieci z kilkudziesięcioma
routerami i kilkoma bramkami...

Pzdr
Barthoosh