Re: route balancing vel bgp - chyba troszke inny problem

Hello Radosław,

Saturday, June 14, 2003, 11:35:33 AM, you wrote:

> Tak z rana sobie mysle. Mam 2 lacza. I chce zrobic cos takiego ze jak
> lezy jedno to wszystko leci przez drugie.
> Standard prawda? Ale bez routingu dynamicznego. Da się? Jakiś link? :)

ja mysle nad innym problemem ale tez laczacym sie z powyzszym watkiem,
mianowicie:

mam dwa lacza od dwoch providerow, 2 numery ip, dwie karty sieciowe i chcialbym osiagnac
taki rezultat:

1. zeby rozlozyc obciazenie przychodzace raz wybierany bylby jeden ip
raz drugi ip z DNS - o ile pamietam mozna tak wpisac aby na zmiane
byly wywolywane.

2. nie wiem jednak co sie stanie jezeli jedno z ip przestanie
odpowiadac - czy wtedy automatycznie DNS poda to drugie?

i teraz problem w druga strone - chcialbym zbalansowac ruch
wychodzacy,

3. czy jest mozliwe aby nadawac pakiety z obydwu lacz
rownoczesnie do klienta?

4. czy po awarii jednego z nich (np. pad bramki u providera) pakiety
beda "same" szly tylko przez drugie lacze?

tak mysle i jezeli zostanie spelniony punkt 1 i 2 to na 90% bylbym
usatysfakcjonowany, gdyby 3 i 4 to na 100% :)

Jezeli jakies glupoty napisalem to prosze mnie poprawic, ew. odeslac
do jakiegos mana czy linka. Patrzylem na google ale nie wiem po jakim
hasle wyszukiwac aby wyniki byly adekwatne do mojego problemu.

--
Best regards,
 Leaf                            mailto:leaf@cyb3r.org