ACPI w win XP

Mam problem z uruchomieniem komputera. Spalilo mi sie cos na plycie glownej. Mialem na szczescie stara z poprzedniego komputera i ja zalozylem. To jest plyta Intela (troche stara) z zalozonym prockiem P II 350 Mhz. Reszte pozostawilem bez zmian. Tzn. podlaczylem dysk z dotychczasowym systemem (Win XP) i przy wczytywaniu windowsa pojawia sie niebieski ekran i jest napisane: BIOS w tym systemie nie jest w pelni zgodny ze standartem ACPI.Wczesniej ten komputer przy identycznej konfiguracji zanim kupilem nowy sprzet chodzil dobrze. Probowalem wylaczyc ACPI, ale w BIOSie nie mam takiej opcji. Wchodzilem w BIOSie w PNP and PCI configuration i tam zmienialem PNP OS installed na yes i na no, ale caly czas bylo to samo. Moze mi ktos powiedziec jak uruchomic ten komputer, albo moze jak wgrac nowsza wersje BIOSa z dobrym ASPI.