Re: Linux i Windows

On Fri, Jun 13, 2003 at 10:12:17AM +0200, Misiek wrote:

> Ale dlaczego wirusy sa posylane na liste debianowa????
> Chyba zakaz uzywania outluka bylby jak najbardziej na miejscu...

Witam wszystkich.

Zrobilem duze oczy, gdy dotarl do mnie ten list.
Zawiera fragment mojego postu dotyczacego lilo
i NT loadera.
Niewiele znam sie na poczcie elektronicznej i jej
zaawansowanych kwestiach, ale widze, ze ktos specjalnie
zrobil sobie konto chemiczek@pwr.wroc.pl (a moj adres
jest taki, jak widac w sygnaturce) i napisal maila
wstawiajac do niego w zalaczniku jakies g**no.
Jezeli ktos to potrafi jakos inaczej wyjasnic, to bardzo
prosze - zawsze to troche wiedzy zyskam.

Jezeli sie jednak okaze, ze nieumyslnie przyczynilem
sie do rozsylania dziadostwa w Internecie to przepraszam
wszystkich.

Ps.
Delikatnie mowiac cala ta sprawa mnie niezle zdenerwowala
**      Krzysztof Krupa       **
**        GG: 1104936         **
**  chemiczek@poczta.onet.pl  **