Re: problem z drukiem

Użytkownik Sebastian Szymak napisał:

Bertold wrote:

Czy jest możliwe, aby przyczyną mogła być konfiguracja jądra, które sam kompilowałem?

To nie powinno byc przyczyna skoro jeden plik i tak udalo ci sie wydrukowac. A nie ma gdzies w logach 'Error: /invalidfont in findfont'? Jesli tak to jest
prawie na pewno wina gs i jego czcionek.

Na razie niestety nie potrafie ci pomoc :(
Jak sie czegos dowiem dam znac.

Na liscie SuSE (google mi tego SuSE wyrzucily) byl watek na ten temat ale sie urwal
szybko (i dawno temu):

http://lists.suse.com/archive/suse-security/2002-Feb/0531.html

pozdrawiam

Bastek

Problem udało mi się rozwiązać:
Odinstalowałem CUPS-a z sid-a, zainstalowałem z Woodiego. Nie poprawiło się. Z upgradeowałem na powrót do sid-a i kazałem ZAINSTALOWAĆ NOWY PLIK KONFIGURACYJNY, gdy konfigurator pytał. Pomogło. Mogę tylko strzelać, że w tym pliku coś było nie tak. Ale co? Najbardziej rzucająca się w oczy zmiana, to to, że standardowo ustawiony jest jako język domyślny "en" a jako kodowanie liter UTF-8, która ja miałem zmienione. Lecz czemu najpierw długo działało a potem nagle przestało? Nie wiem.

Dziękuję, Sebastianie, za próbę pomocy.
Bertold