Re: 45443-343556

Użytkownik Michał Byrecki napisał:

On Sat, 07 Jun 2003 15:31:46 +0200
Bertold <bertold@commpol.com> wrote:

Raczej pornoreklama. Gdy już się znajdzie w krypcie, jej ciało będzie wyglądało inaczej.

Moim zdaniem to chamski dowcip, i kwalifikuje się do Andrzeja Busy.

Pornografia jest zachęcaniem kogoś do nierządu. A ja czuję się przez to nie tylko obrażony, lecz także, że ktoś moją słabość chce wystawić na próbę. Dlaczego przed czymś gorszącym nie mam się bronić w taki sposób?
Poza tym, ani to dowcip, ani chamski. Ponura prawda.
Nadto chciałby zauważyć fakt, że współcześnie znaczniej łatwiej być oskarżonym o czynienie zła, gdy się przed nim broni, niż gdy się je sprawia.

Bertold