Re: Minispotkanie linuxowe. Wstepna propozycja.

Andrzej Dalasinski napisał.
> Teraz pytanie poważne: ile osób jest się w stanie zebrać na wybrzeżu, a
> ile w centrum (Łódź - Warszawa - okolice)?
> Jak się wyrobię to postaram się przygotować jakąś ankietkę na wieczór w
> pehapie.
Witam.
Raczej powinienem byc w stanie spotkac sie na wybrzezu. Jezeli, to
by bylo w Trojmiescie nie bedzie zadnych problemow. Co do innych
miejsc w duzej mierze zalezy od kosztow, i warunkow pobytu gdyz jestem
inwalida i utrzymuje sie z renty.
Widze, ze zapoczatkowalem ciekawy i na czasiue watek - niezaleznie od
tego
czy sp[otkanie odbedzie sie w Gdansku, czy tez gdzie indziej.
Bardzo dobrze, ze podajecie tu propozycje miejsc gdzie mozna by sie
spotkac i
propozycje programu spotkania. Czy ja skorystam z mozliwosci spotkania
poza Trojmiastem - w tej chwili nie wiem. Podalem wlasna propozycje i
przygladam sie innym propozycjom. W tej chwili z kolega przymierzam sie
do spotkania od 4 do 6 lipca. On prawdopodobnie wtedy bedzie mogl byc w
Gdansku.
Tu kolega powiezal, ze niektorzy nie beda mogfli tak wczesnie przyjechac
ze
wzgledu na egzaminy. Coz nie widze jaiis przeszkod, zeby przez cale
wakacje
zorganizowac kilka mniejszych, badz wiekszych spotkan. Padla rowniez
propozycja spotkania sie gdzies dalej od miast najlepiej nad jeziorem.
Tu mozna by sie zainteresowac osrodkami wypoczynkowymi Lasow
Panstwowych.
Rowniaz jestem na lesnej liscie linuxowej lesnik@prenumerata.pl
(dla chetnych, zeby dolaczyc zapis wysylajac w temacie subscribe
pod sympa@prenumerata.pl) Tu niedawno pytalem o osrodki wypoczynkowe
gdyz jestem zainteresowany dostosowanymi dla osob niepelnosprawnych.
Ponowie moje pytanie. Jezeli cos sie dowiem przekaze tutaj.
Widze, ze poki co na tej liscie moja propozycja spotkala sie z
najwiekszym zainteresowaniem. Bardzo dobrze. Czas jest ku temu, zeby
sie
tematem dalej zajmowac. Obysmy mieli dobra pogode.
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Red Hat 7.1
http://www.idn.org.pl/users/kzubik
GaduGadu. 1208376 | Glosowy chat na yahoo kzubik2000