Debian on laptop

Witam

Zainstalowałem Debiana na laptopie HP Omnibook 900b. Wszystko pięknie ładnie do czasu kiedy jak chciałem załadować X-y ekran zdziczał niczym w Matrixie. Widzę same latające mi napisy po ekranie ( tzn. np. znak zachęty i inne napisy z kosoli latają z lewa na prawo ). Nawet po restarcie nic nie pomaga przy rozpakowywaniu jądra widzę wszystkie polecenia oki ale w momencie już zakończenia ładowania systemu dziczeje wyświetlacz i znów patrze jak w MAtrix'a.
Czy ktoś może mi pomóc? Może ktoś miał podobne objawy??
Mały