Kernel 2.2. a 2.4

Witam.

Mam dwa serwery na Debianie, oba mają kernele 2.2 z OpenWall-em.
Ostatnio wykryto kilka błędów w jądrze, ale z security-announce-u zrozumiałem
że błędy te dotyczą wersji 2.4. Czy mam rację??
Pytanie, czy na serwerze produkcyjnym opłaca się zmieniać jądro z 2.2. na 2.4
i co mi to da (stabilność ponad wszystko)? I czy zmiana jądra powinna być
podyktowana odkrytymi błędami, czy bugi te są tylko w 2.4.

Nie chciałbym wywoływać burzy o wyższości 2.4 nad 2.2 czy odwrotnie, chodzi
mi raczej z rzeczowe za i przeciw :-).

Pozdrawiam Szanowne Grono.

Gąsior