Re: Zglebianie tajnikow duzych projektow software jako interesujaca przygoda w zyciorysie kazdego z nas

On Thu, Jun 12, 2003 at 07:29:02AM +0200, Michał Pasternak wrote:
> Zasadniczo, chodzi mi o nastepujaca funkcjonalnosc:
> - odpalam program, zalozmy w katalogu /usr/src/linux
> - wpisuje ,,foodef'', program pokazuje mi plik, gdzie foodef jest
>   zdefiniowany
> - klikam gdzies jeszcze przy okazji - program pokazuje mi
>   pliki, ktore uzywaja foodef

Jesli webowy moze byc - GNOME korzystaja z czegos podobnego:
http://cvs.gnome.org/lxr/ident?i=is_right
Nazywa sie zdaje LXR :)

Z bardziej standardowych narzedzi, jest cxref - podobno dobry, ale nie
korzystalem...

Tak, (e|c)tags tez mialem na koncu jezyka :)

  _.|._ |_  _.   :  Adam Byrtek /alpha               alpha@debian.org
 (_|||_)| |(_|   :  http://krakow.linux.org.pl/        pgp 0xB25952C0