Re: Minispotkanie linuxowe. Wstepna propozycja.

Dnia Thu, Jun 12, 2003 at 02:01:49AM +0200 Radosław Antoniuk napisał/a:
> no sorry, ale chyba mi sie nie chce ;-)
no włąśnie, leniwi jesteśmy...

> to juz bym wolal nad jeziorsko bo tam chociaz pożeglować można. ;-p
A gdzie to w ogóle jest? Ja bardziej myślałem o wspólnym czytaniu książek
(jakaś "Biblia C++", albo wytrawne "Struktury Danych w języku C" - bo na
rękopisy i jakieś proste HowTo, chyba za starzy już jesteśmy...), bo
potrafię prowadzić tylko pojazdy lądowe.

Teraz pytanie poważne: ile osób jest się w stanie zebrać na wybrzeżu, a
ile w centrum (Łódź - Warszawa - okolice)?

Jak się wyrobię to postaram się przygotować jakąś ankietkę na wieczór w
pehapie.

pzdr
yanek

--
,,Weź przeczytaj chociaż jeden dokument o systemie DNS.
  Bo odnoszę wrażenie, że wiesz o tym tyle co ja o hodowli świń.''