Zglebianie tajnikow duzych projektow software jako interesujaca przygoda w zyciorysie kazdego z nas

Hej, mam nadzieje, ze zaciekawilem Was tematem, dzieki czemu
wiecej osob zwroci uwage na ten list, dzieki czemu byc moze ktos
przynajmniej dzis mi cos odpowie.

Poszukuje programu, ktory umozliwilby mi tworzenie szybkich
cross-references ze zrodel C/C++ (chociaz moglyby obslugiwac
rowniez inne jezyki).

Zasadniczo, chodzi mi o nastepujaca funkcjonalnosc:
- odpalam program, zalozmy w katalogu /usr/src/linux
- wpisuje ,,foodef'', program pokazuje mi plik, gdzie foodef jest
  zdefiniowany
- klikam gdzies jeszcze przy okazji - program pokazuje mi
  pliki, ktore uzywaja foodef

Jestem _pewny_ ze widzialem kiedys taki projekt - niestety,
nazwa musiala mi wypasc z glowy. Pomozecie?

Acha - nie, grep i find to _nie_ to, czego poszukuje.

Aktualnie to, co znalazlem, nazywa sie cscope. Niestety, nie
jest na tyle madrym programem - zalozmy, przegladam zrodla glib-2.0,
chce znalezc miejsce, gdzie zdefiniowany jest ,,gpointer'' -
program znajduje mi 386 linii (z czego kazda zawiera ten wyraz).

Czy ktos z Was widzial moze cos lepszego?

W zamian za odpowiednie nakierowanie interlokutorom oferuje
dozgonna wdziecznosc, a w przypadku, gdy sa pelnoletni,
i przebywaja na terenie stolecznego miasta Lublina,
dodatkowo 0.5 l zimnego, bezalkoholowego piwa sztuk raz.

Michał Pasternak :: http://pasternak.w.lub.pl