Re: GeFroce2 MX - problem z X-ami

Dnia Wed, Jun 11, 2003 at 04:38:17PM +0200, Marek Chrobak napisał(a):
> Mam taki mały problem z kartą grafiki GeForce2 MX. Nie chcą mi się
> załączyć wogóle X-y. Przesyłąm w załączniku plik log z X. Jakby mógłby
> mi ktoś pomóc?! Proszę!!!

Ja Ci mogę pomóc.

http://rtfm.bsdzine.org/

Jeśli pomimo w/w tekstu nadal nie rozumiesz błędów jakie popelniłeś to
troche Ci pomogę:
1. Nigdy nie używaj kodowania Windows-1250
2. Nigdy nie zamieszczaj całego loga - w przypadku X-ów interesują Cię
jedynie linie z (WW), (EE), ew. (??).
3. Pdawaj więcej szczegułów:
- jaka to karta - znam przynajmniej 2 modele GeForce2 MX - 200 i 400
- jakich sterowników użyłeś
- jakie czynności po kolei wykonałeś

P.S. Bardzo polecam przeczytać w/w tekst ze zrozumieniem.

--
Rafal Czlonka

e-mail/JID	rafi[at]jabberpl.org