Re: Minispotkanie linuxowe. Wstepna propozycja.

kusznier@evil.stealth.pl napisał.
> --cut--
> Pomysł jak zawsze świetny, ale może zamiast nad morzem to gdzieś gdzie
> kazdy będzie miał równe szanse dojazdu czyli w centrum ;) np. Warszawa.
> Moze nie jest tak pięknie jak w Trójmieście ale też by się znalazło
> troche miejsca dla kilku zapaleńców.
> To tylko propozycja.
Witam.
Rowniez dobry pomysl i ma swoje zalety. Pewnie beda w spotkania linuxowe
w roznychj miejscacj w Polsce. Pragne powiedzec, ze juiz z Rafalem Broda
(kolega z linux-in-pl) wstepnie przymirrzamy sie do spotkania w Gdansku
od 4 do 6 lipca. Czy do niego dojdzie i czy cos sie w miedzyczasie nie
pozmienia na razie nie wiadomo. Mam nadzieje, ze dojdzie. Czy sa chetni?
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Red Hat 7.1
http://www.idn.org.pl/users/kzubik
GaduGadu. 1208376 | Glosowy chat na yahoo kzubik2000