Re: Minispotkanie linuxowe. Wstepna propozycja.

On Tue, Jun 10, 2003 at 07:03:02PM +0200, Krzysztof Zubik wrote:
> Witam Wszystkich.
> Poniewaz juz zblizaja sie wakacje. Najlepsza
> pogoda jaka tylko moze byc w ciagu roku juz jest i
> miejmy nadzieje, ze prez cale lato taka bedzie.
> Moja propozycja jest nastepujaca, zeby korzystajac z
> wolnego czasu zorganizowac jakies mniejsze, lub wieksze spotkanie
> w Trojmiescie.
--cut--

Pomysł jak zawsze świetny, ale może zamiast nad morzem to gdzieś gdzie
kazdy będzie miał równe szanse dojazdu czyli w centrum ;) np. Warszawa.
Moze nie jest tak pięknie jak w Trójmieście ale też by się znalazło
troche miejsca dla kilku zapaleńców.
To tylko propozycja.
Pozdrawiam
Kusznier