Minispotkanie linuxowe. Wstepna propozycja.

Witam Wszystkich.
Poniewaz juz zblizaja sie wakacje. Najlepsza
pogoda jaka tylko moze byc w ciagu roku juz jest i
miejmy nadzieje, ze prez cale lato taka bedzie.
Moja propozycja jest nastepujaca, zeby korzystajac z
wolnego czasu zorganizowac jakies mniejsze, lub wieksze spotkanie
w Trojmiescie. Jezeli bedzie na, to ochota mogloby, to byc spotkanie
linuxowe. Poniewaz pogoda temu sprzyuja mogloby byc na wolnym powietrzu
np. gdzies na plazy. W Internecie pod http://www.pg.gda.pl/osiedle/
znajduje sie letnia oferta gdanskich domow studenckich gdzie raczej
nieco
taniej niz w hotelach. Mozna by tez podczas wakacji zorganizowac
kilka spotkan na zasadzie - kto chce zarezerwuje sobie miejsce,
da znac na liscie, na prova, lub gg. i gdy bedzie mozliwosc spotkamy
sie.
Jezeli mialoby, to byc jakies wieksze spotkanie potrzebny bylby
organizator. Ja przy moich ograniczonych mozliwosciach w poruszaniu sie
nie
jestem w stanie temu podolac. Jedynie moge podac informacje i to
na tyle rzetelne jakie sam ostrymuje i to co dam rade zebrac.
Podane na witrynie internetowej ceny raczj potraktowac jako szacunkowe.
Rok temu nieco roznily sie. Prawdopodobnie w domach studenckich
w czasiewakacji niestety nie bedzie dostepu do Internetu.
Jak dotad latem w tych domach gdzie maja lokalne sieci komputerowe
one byly wylaczane.  Wlasciwie na razie to tyle z mojej propozycji.
Wiadomosc rowniez wyslalem na inne listy linuxowe.
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Red Hat 7.1
http://www.idn.org.pl/users/kzubik
GaduGadu. 1208376 | Glosowy chat na yahoo kzubik2000