Re: [OT w nawiazaniu do 45443-343556]

On Mon, 9 Jun 2003 drx0r@bg.am.wroc.pl wrote:

> Bertold z-wrotka:

> Popatrz prosze troche dalej. Za tym, ze producent twojej kieszonkowej
> nagrywarki wspiera jedynie sluszny "system", stoi marketing
> jedynie slusznej _firmy_. Za marketingiem zwykle ukrywa sie pieniazek,
> a tam gdzie jest pieniazek nie moze byc mowy o etyce.

nie wiem co to sa te minidyski, ale bawilem sie takim dyskiem na usb (pen
drive) czy jakos tak...
wcisnolem to do portu usb i na suse od razu mi ikonka wyskoczyla na
pulpita z zamontowanym napedem :)

tomcio

--

tomasz grzegorz zaborowski  --/- operator sieci komputerowej, IFT, UWr.
http://zabora.of.pl          /------------[  http://zas.ift.uni.wroc.pl