[OT w nawiazaniu do 45443-343556]

Bertold z-wrotka:

> PS. Pokaż mi inny system na którym będę mógł obsłużyć kieszonkową
> nagrywarkę minidysków. Bo chyba chodzi o Windowsa...

Popatrz prosze troche dalej. Za tym, ze producent twojej kieszonkowej
nagrywarki wspiera jedynie sluszny "system", stoi marketing
jedynie slusznej _firmy_. Za marketingiem zwykle ukrywa sie pieniazek,
a tam gdzie jest pieniazek nie moze byc mowy o etyce.

drx0r
" Remember, information is not knowledge, knowledge is not wisdom,
  wisdom is not truth, truth is not beauty, beauty is not love,
  love is not music, music is the best. "
						    Frank Zappa