Re: Upgrade kernela

Hello gasior79,

Monday, June 09, 2003, 11:50:16 AM, you wrote:

gpop> Witam.
gpop> Mam pytanko w związku z ostatnim security announce-em.
gpop> W związku z kilkama błędami wykrytymi w jądrze Linuxa, należałoby
gpop> zrobić upgrade kernela.
gpop> Dostałem w "spadku" kilka serwerów na debianie. Nie wiem dokładnie na
gpop> jakim sprzęcie one chodzą, oraz jakie były opcje konfiguracyjne obecnych
gpop> kerneli.
gpop> Stąd pytanie, jak dokonać upgrade-u kernela (dwa są jeszcze na 2.2), do
gpop> obecnej wersji, tak aby wszystko bezproblemowo się podniosło. Dodam że
gpop> nie mogę zrobić przestoju, bo to są produkcyjne serwery więc eksperymenty
gpop> nie wchodzą w rachubę :-).
gpop> Jednym z moich pomysłów jest skopiowanie config-ów z poprzednich kompila-
gpop> cji (o ile je znajde) i wczytanie ich na początku konfiguracji. Lecz co z
gpop> kernelami, które były instalowane razem z systemem??

gpop> Z góry dzięki za wszelkie informacje.
gpop> Pozdrawiam
gpop> Maciej Gąsiorowski

ja zainstalowalem grsecurity i jak narazie mam jadro czyste...
przynajmniej nieznalazlem zadnego dzialajacego exploita.

w /boot masz config kernela

powodzenia

--
Best regards,