lilo + NTFS

Witam.
Temat offtopiczny, ale nie udalo mi sie znalezc pomocy ani w googlach, ani na pcolu :(.
MOze Wy mi cos podpowiecie/rzucicie linkiem.

Dostalem do instalacji komputer z duskiem z jedna wielka partycja NFTS i win2000
na pokladzie. Na drugim dysku zainstalowalem linuksa, nie chcialo mi sie
siedziec wiec zainstalowalem RH i to byl blad, bo nie moge sie odnalezc w gaszczu konfiguratorow, z ktorych nie ma najwazniejszego dla mnie - do
konfiguracji lilo.
Ale to dygresja.
Nie uruchamialem nigdy komputera z dwoma systemami w takiej konfiguracji. Lilo nie chce mi odpalic win2000. Nie chce uruchamiac komputera z wybieraczki windowsowej (WINNT-LINUX_HOWTO) bo to inna kwestia - pierwszy komp w firmie z linuksem - wiec chce pokazac ze linuks moze wszystko ;-). Da sie wogole z lilo wystartowac win 2000 jezeli na calym dysku jest NTFS, nie ma miejsca na FAT, aby umiescic tam startera win2000, nie chce ruszac tej partycji do sa tam dane ksiegowe a jutro rano komp na 8.00 ma byc gotowy?
Moze grub to potrafi? Nigdy go nie uzywalem :(.
Sekcja w lilo.conf wyglada tak:

other=/dev/hdb
        label=Windows2000

Przy takiej konfiguracji dostaje komunikat ze skrzaczonymi fontami (wiec pewnie od windowsa) "Blad ladowania systemu operacyjnego"

fdisk -l /dev/hdb daje:
Disk /dev/hdb: 255 heads, 63 sectors, 2481 cylinders
Units = cylinders of 16065 * 512 bytes

  Device Boot    Start       End    Blocks   Id  System

Jak to ugryzc??

POzdrawiam

Michal