Squirrelmail - po polskiemu?

Postawilem wlasnie squirrell'a, faktem jest dos "na szybko" ale taka
potrzeba chwili, nie mam sie czasu z tym dluzej bawic...

wszystko smiga ok ale... nie pojmuje dlaczego ten dran kompletnie ignoruje
ustawienia lokali w opcjach.
pewnie ze bym chcial miec wszystkie napisy po polsku ale to cholerstwo z
tego co widze obrazilo sie tez na wszystkie inne jezyki. cokolwiek nie
wybiore z menu "Language:" i tak mam wsio po angielsku... :(

Moze mi ktos podpowiedziec why?

Poz,

Sub

P.S.
Wiewiorka stawiana recznie (nie z deba), w wersji v1.4.0. w cfg przestawione
iso na nasze krzaki i domyslny jezyk na pl_PL.