Re: exim i przepisywanie adresow

> "jeden komputer - jeden użytkownik"  to mi się kojarzy bardzo
> brzydko z "innym systemem" ....  a może by tak nie zniżać linuksa
> do tego poziomu  i zrobić
> to po unixowemu - żeby było  gotowe na  wielu (potencjalnych) użytkowników?

nie bardzo wiem o co Ci chodzi ... skoro z mojego komputera korzystam tylko
i wyłącznie ja i nikt inny jeszcze długo nie bedzie :)

do Krzyśka: jak juz pisałem na liste poradziłem sobie z moim problemem,
ale mimo to dziękuje za zainteresowanie moją sprawą ... co do root'a
to wiem do czego służy to konto :)

pozdrawiam