Re: exim i przepisywanie adresow

W liście z sob, 07-06-2003, godz. 16:28, root pisze:

> ok ten post wysylam spod Linuksa, co wiecej spod root'a to bedzie widac
> w jaki sposob dziala mi to przepisywanie

NIGDY nie pisz i nie czytaj poczty z roota. Na roota się logujesz
*tylko* wtedy kiedy bezwzględnie trzeba i zaraz się wylogowywujesz.
Wiem, że trochę zrzędzę, ale naprawdę lepiej się tego trzymać.

Co do exima to odezwę się jutro.

Pozdrawiam,
Krzysiek Kiełczewski
PS:gdybym się jutro nie odezwał (w niedzielę) to przypomnij mi na priva.