Re: 45443-343556

--- Begin Message ---

Cześć cieszę się, że napisałeś pewnie chciałbyś wiedzieć coś o mnie. Mam 22 lata i długie blond włosy. Mam 177 centymetrów wzrostu warze 54 kilogramy mój jędrny biust (3-ka) też na pewno ci się spodoba! Resztę mojej słodkiej osóbki możesz zobaczyć na zdjęciu. Jestem naprawdę dobra w tym, co robię. Na pewno będziesz zadowolony z seksu ze mną. Oczywiście nic nie robię społecznie, ale co do tego na pewno się dogadamy, nie mam wątpliwości! W zamian zapewniam cię, że to, czego u mnie doznasz, będziesz długo pamiętał. I mam nadzieję, że nasza znajomość nie będzie jednorazowa. Zadzwoń do mnie 694067864. CZEKAM NA TWÓJ TELEFON. Agnisia „przesyłam buziaczki”.

--- End Message ---