problem z drukiem

Pojawił mi się nagle i niespodziewanie problem z drukiem. Wczoraj go jeszcze nie było. Używam KDE i CUPS-a oraz TurboPrinta. Komputer zachowuje się tak strasznie, że nie wiem, co mu zaszkodziło. Nic nie instalowałem od kilku dni. Drukuje tylko teksty złożone czcionką Times New Roman. W przeciwnym wypadku cups wypełnia katalog /var/spool/cups plikami o rozmiarze ok 32 KB. Aż przepełni się partycja var (1GB, ponad połowa wolna). Również zżera całą dostępną pamięć RAM (256 MB). Czy ktoś wie, jak zacząć to diagnozować? Dotychczas chodziło dobrze, drukowałem często i dużo.

Bertold.