Re: Tworzenie mirrora dysku.

Dnia Fri, Jun 06, 2003 at 09:33:13PM +0200, Gąsior napisal(a):
> Zrobiłem na kopii takie same partycje jak na pierwszym, z tym że
> różnią się liczbą sektorów, głowic itd. więc partycje są takie
> same w sensie pojemności.
>
> Więc działam tak: dd if=/dev/sda1 of=/dev/hda1
> Po momencie otrzymuje blad ze "No space left on device", chociaż
> partycja docelowa była nawet większa nieznacznie od źródła.
>
> Pytanie:
> Czy jak zrobie tara z odpowiednich katalogów (partycji) i
> roztaruje go na partycji docelowej, to da się z tego podnieść
> system?? czy taki motyw raczej nie przejdzie ??

> [...]

Osobiście uważam, że niepotrzebnie komplikujesz sobie życie.
Nie możesz skopiować całej struktury katalogów z dysku na dysk za pomocą
cp czy też nawet mc ??
Zrobiliśmy w ten sposób w firmie .. nieprzesadzając kilkaset dysków,
później tylko zapłon z dyskietki, odpalenie lilo i kolejny dysk do
maszyny jest gotowy.

--
Kowalski Pawel
argail(na)histeria.pl | argail(na)histeria.eu.org