Tworzenie mirrora dysku.

Witam.

Mam w firmie dysk na scsi, który ostatnio zachowuje się dziwnie,
ale mniejsza o to.
Chciałbym zrobić sobię na drugim kompie kopie tego pierwszego, na
wypadek, gdyby całkiem odmówił posłuszeństwa.
Dysk 1 - oryginał jest na SCSI
Dysk 2 - kopia na IDE

Zrobiłem na kopii takie same partycje jak na pierwszym, z tym że
różnią się liczbą sektorów, głowic itd. więc partycje są takie
same w sensie pojemności.

Więc działam tak: dd if=/dev/sda1 of=/dev/hda1
Po momencie otrzymuje blad ze "No space left on device", chociaż
partycja docelowa była nawet większa nieznacznie od źródła.

Pytanie:
Czy jak zrobie tara z odpowiednich katalogów (partycji) i
roztaruje go na partycji docelowej, to da się z tego podnieść
system?? czy taki motyw raczej nie przejdzie ??

Oczywiście dojdzie jeszcze konfiguracja wpisów w fstab-ie i LILO,
ale chodzi mi o głownie o katalogi /var/, /usr/, /home/.

Może ktoś ma lepszy pomysł ??

Z góry dzięki.

--
Gasior