Re: Programy do schematow elektronicznych i plytek

krzys napisał.
> Witam szanopwnych grupowiczow
> Czy istnieja jakies programy pod linuxa do budowania
> schematow elektronicznych i tworzenia na ich podstawie
> plytek drukowanych?
> Cos jak pakiet Protel czy OrCad na Window$.
> Moze byc cos mniej zaawansowanego.
> Szukalem na sourceforge, ale tam sa baaardzo wczesne alfy
> takich projektow.
> A jak juz jest cos dojrzalsze, to strasznie toporne w obsludze.
> Wiem ze pod debianem jest ,,geda'' czy ,,pcb''
> ale jakos mi do gustu nie przypadly.
> Moze ktos jeszcze wrzuci mi jakies slowa do wyszukiwania
Witam.
Przedewszystkim Eagle - http://www.cadsoft.de to odpowiednik OR-CAD
Inne programy :
pcb - tylko do robienia plytek - w wiekszosci dystrybucji od min 5 lat
geda - nowy obuecujacy pakiet open source - czesciowo kompatybilny z
oracdem - ale nie ma jeszcze modulu do robienia plytek
tych programow mozesz poszukac w sieciw wyszukiwarce google
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Red Hat 7.1
http://www.idn.org.pl/users/kzubik
GaduGadu. 1208376 | Glosowy chat na yahoo kzubik2000