Re: Problem z kernelem, nvidia i debianem

> Zrozumialem iz potrzebuje jedynie przekompilowac jadro jeszcze raz,nie
> zmieniajac nic w config-u.
> make menuconfig, make dep clean,

Mam dziwne przeczucie ze
make dep clean nie wyczyszcza porzednie zrodel i stad blad.
lepiej
make-kpkg clean

> ps. Mam tylko 1 cdrom  (samsung combo- a wiec ide-scsi)
>
> ps2.Podczas konfiguracji nowych pakietow powstal nowy plik cdrom0 i nowy
> link  /dev/cdrom0 -> /dev/hdb (Nie pamietam jak bylo wczesniej moze
> /dev/cdrom ->  /dev/scd0, ale pewnie tez do /dev/hdb) Nigdy wczesniej
> nie mialem takiej dziwnej sytuacji aha link /dev/cdrom istnieje i
> prowadzi do /dev/cdrom0

a mozesz wogole uzywac CD-ROMu??
czy mam rozumiec ze teraz dostajesz sie do cdromu tak?

/dev/cdrom->/dev/cdrom0->/dev/hdb

> Juz sam nie wiem co jest zle (na probe skasowalem /dev/cdrom0 a hdb
> podmontowalem do /dev/cdrom, nic nie dalo a po restarcie debian
> przywrocil "tajemniczy" cdrom0)
moze wyrzucic mu tez /dev/cdrom razem z cdrom0,
to jak sie bedzie ladowal automatycznie zrobi sobie
tylko /dev/cdrom. Glosno mysle . . . ;-)

Nie wiem skad te nowe linki, musza sie lepsi fachowcy wypowiedziec.
Proponuje poczytac o cdromach po wykonaniu

apt-get install doc-linux-pl

a potem zagladnac do /usr/share/doc/HOWTO

i poczytac o konfiguracji cdromow scsi

mozna zagladnac tez do lilo.conf, jesli tam masz ustawione
jakies dodatkowe opcje dla jadra dotyczace sterownikow cdromu
to takie pliki moga sie pojawic.

ps. zwroc uwage jak wysylasz odpowiedzi na liste, bo wyslalo
ci teraz jeden post na liste i jeden do mnie na prywatny,
a wystarczy tylko na liste debian-user-polish.

**      Krzysztof Krupa       **
**        GG: 1104936         **
**  chemiczek@poczta.onet.pl  **