Re: Pytanko - Linux Counter

----- Original Message -----
From: "Maciek Matwiejszyn" <maciek@limac.gda.pl>
To: <debian-user-polish@lists.debian.org>
Sent: Friday, June 06, 2003 10:34 AM
Subject: Re: Pytanko - Linux Counter

> w 1993 kupowałem komputer i były tylko 286 i 386, a 16 lat temu to ani
> linuxa, ani 386 :-)

No bez przesady.. Intel zaprezentowal 486 DX juz w 1989 roku.
A w 1993 to juz w kraju mozna bylo kupic takie mocne potwory jak
486DX50 czy 486DX2-66. Bardzo bogaci koledzy mieli cos
takiego - ehh to byla moc obliczeniowa!
Podobnie Linux zaczal powstawac jakos w tych latach. Ale fakt, faktem
jest, ze ktos i cos namieszal albo oszukuje w LinuxCounterze. Dopiero
tej drugiej wartosci mozna uwierzyc. pozdrawiam
Kroolik