Re: Tlumaczenia [Bylo: Re: chce usunac pakiety ktore sciaga apt-get w czasie instalacji]

Dnia Wed, 04 Jun 2003 o  1:56:59 +0200, Artur Ścianek napisał(a):

> ale chcialem zapytac o cos innego ... otoz troche mi sie nudzi, a po sesji
> bedzie jeszcze bardziej :) i tak sobie pomyslalem ze moze pomoglbym w jakims
> projekcie tlumaczenia dokumentacji debianowej itp
> prowadzi tu ktos takie cos ???

Jeśli _naprawdę_ Ci się nudzi, pomóż przy DDTP (Debian Description
Translation Project) -- lokalizacja opisów pakietów Debiana po prostu.
;^)

Adres: http://ddtp.debian.org/

Po sesji i na to czas się znajdzie.

m.