Re: Karty S3 Trio3D

On 3 Jun 2003, Bartosz Marek wrote:

> Zaczynam nowy wątek nawiązując do wątku kart ATI.

> Otóż nie zupełnie. Na VESA są problemy z obrazem z S3 Trio3D-2 lub z S3
> Trio3D na AGP. Odpalają się w trybie 800x600 8bpp. Są problemy z
> ekranem. Testowałem na kilku kompach z tymi kartami. Zawsze krawędź
> ekranu Xów znajduje się gdzieś po środku ekranu monitora. Okna
> umieszczone na dole ekranu Xów lądują po części u góry ekranu monitora.
> Nie wygląda to zbyt ciekawie.
> Testowałem Xy z paczek Debiana.
> Czy ktoś wie jak sobie z tym poradzić?
> Szukałem rozwiązania na googlach. Nie znalazłem odpowiedzi.
> [...]
Trche ponad 4 lata temu rozwiazalem podobny problem w ten sposob, ze
poszedlem do sklepu i kupilem S3 Virge DX. Ale to pewnie nie o takie
rozwiazanie chodzilo.
Jakis czas temu mialem IBM 300 PL z S3 Trio3D (pci) na plycie glownej.
Dzialalo normalnie, ale nie jestem teraz w stanie podac zadnych bardziej
szczegolowych informacji.

mirek