Re: Pytanko - Linux Counter

Tak wlasnie sobie przegladam Linux Counter i czy mozemi ktos powiedziec jak to jest mozliwe :http://counter.li.org/reports/uptimestats.phpMax uptime currently running: 6011.0 daysMax uptime ever observed: 6011.0 daysCo daje w przeliczeniu ponad 16 lat !!??

tak to wyglada w calosc:
Uptime   Kernel
6011      2.4.20-gresc

z tego co widac to chodzil na jajku 2.4.20, a z tego co mi wiadomo to jajko 2.42.20 jest troche mladze i raczej nie ma 8 latek ;] jestesm mlodym debianowcem i nie wiem czy po pathowaniu jajka i braku
rebooru numerek sie zmienia ;].

Pozdrawiam
[LocK]